Thursday, August 21, 2014

Barbara O'Toole NEW pictures, part THREE


Finally !!

The 3d bunch of fresh new pictures by Barbara O'Toole has arrived.

I love how the mothers and aunts look nice but SO next-door at the same time. For me this is what is really missing in most spanking websites, it always look plain fake or a bit fake and it lacks credibility. 
In one picture I also love how eye candy is the young Lady in her one-piece swimsuit. There is something special with these pretty young Ladies in one-piece swimsuit, I don't know... they look wiser, smarter, coming from good families, and the effect is strange when they are mocking someone like in a cruel scene like this (quite similar to the one I did months ago ). Mmm, difficult to explain. But we need more pretty Ladies in one-piece swimsuit here, I should work on this.


So for your collection :
" To purchase these 10 large image files, please email your request to this email address : b_o2l @ yahoo. com (lowercase letter O & lowercase letter L ).
We wish you a most enjoyable viewing experience.
Sincerely,

Barbara & Chris "

And me? 
I'm working on the Medieval shame part 3, a special " Game of Thrones " update. Like Sansa in much trouble, the oedipal relation between Lysa Tully and Robert pushed a bit further, and Cersei maybe... we'll see. As usual, 1 public picture, the rest private.

Cheers,

AleX

9 comments:

  1. Bonjour Mr Alex,

    Je visite de temps à autre votre excellent site que je trouve unique.
    J'ai découvert les dessins de Barbara O'toole il y a une dizaine d'années et je la trouve super dans le trait et la réussite des mises en scène qui ne manquent de rappeler de "bons" souvenirs à nous les garçons que nos Mamans et les femmes de notre jeunesse ne manquaient pas une occasion de gronder et de punir "pour notre bien" comme elles nous le disaient alors. Cette ambiance maternelle reste irremplaçable dans notre mémoire. Merci pour ces excellentes trouvailles.
    Bon WE. Charles.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci beaucoup pour le compliment ! Le site est peut-être unique parce que j'ai commencé à travailler les photos pour moi même, pour réaliser ce que je ne trouvais nulle part ailleurs.
      Je devrais dire, que je ne trouvais PRESQUE nulle part ailleurs, Barb O'Toole correspondait à mon besoin de matriarchie et de réalisme, dans des scènes de honte publique souvent très subtiles. Une matriarchie parfois sécurisante, parfois délicieusement humiliante.
      Merci d'avoir pris le temps de votre commentaire! Content que l'endroit vous plaise

      Delete
  2. Bonsoir Mr Alex,


    Finalement, ça fait parfois du bien de se reposer sur les femmes. On a l'impression de déléguer notre autorité. Certains d'entre nous apprécient ces femmes fortes, pas forcément autoritaires, même si elles ont marqué notre adolescence. A cet âge, l'autorité féminine est à double sens pour nous: honte et plaisir , qui donne un subtil mélange de bienveillance et de sévérité.
    J'ai commencé à éprouver un intérêt pour ce genre de femmes au sortir de mes études supérieures. Et mon premier dessin dans cette ambiance de matriarchie date de 1995.
    Depuis j'en ai fait pas mal, dans le même style de ceux que je vous avais envoyé l'été dernier .
    Je vous souhaite un bon WE. Charles.

    ReplyDelete
    Replies
    1. N'hésitez pas à m'envoyer vos dernières visions! On peut s'inspirer mutuellement

      Delete
    2. Bonsoir Mr Alex,


      J'essaierais de vous envoyer quelques saynètes variées dans leur contextes, si possible. Et merci de votre confiance. Et continuez à nous épater.
      Bonne soirée. Charles.

      Delete
  3. Any word on a COMPLETE Barb collection being made available, including the old stuff and the new?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Why not, I suggest you forward your request to b_o2l @ yahoo. com , to get a price for it all

      Delete
  4. The picture of the woman holding what seems to be a hairbrush, the male, naked, rubbing what must be a sore spanked bottom and a young lady watching, that was a flash of the past for me. Dating my soon to be wife, enjoying her mother's pool, I slipped with some language, I knew the rules and before I could explain, my bathing suit was around my ankles, a hairbrush was getting my attention quickly, the bathing suit kicked off, I soon was standing naked, rubbing a sore bare bottom, crying, my girlfriend looking and my soon to be mother-in-law, holding the hairbrush and pointing to the bathroom. I relieved myself in the bathroom while being watched and then with a couple more spanks to my sore bottom I was sent to face the wall and display my bottom for a good half hour.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Very nice. Where is your mother-in-law located? Is she looking for a house boy or a gardener to keep in line? :)

      Delete